Tuesday, January 13, 2015

Pheromance Wangian Pemikat Wanita





Perangsang Nafsu Wanita – Pheromances

Wangian perangsang nafsu wanita Pheromances merupakan salah satu minyak wangi yang mempunyai kelebihan 50x kandungan Pheromone sekaligus menjadikan Produk PheRomances sebagai wangian pemikat wanita terunggul di masa kini yang tidak mampu ditandingi oleh mana-mana pewangi berpheromone yang lain.

Apakah Pheromones?


Pheromones adalah sel hormon yang dikeluarkan melalui liang peluh dan hampir tidak BERBAU dan hanya dapat dikesan oleh organ (VNO) veromenasal yang terdapat pada pangkal hidung.

Pheromones adalah hormon pemikat wanita paling berkuasa di dunia! Ada lelaki yang boleh menghasilkan pheromones secara banyak, manakala ada sebahagian lelaki mengeluarkan pheromones terlalu sedikit dan mungkin tiada langsung.

Lelaki-lelaki ini, yang mampu mengeluarkan pheromone dengan banyak secara semulajadi, mungkin anda lihat, mereka kelihatan lebih berkarisma dan mempunyai aura yang menakjubkan. Kadang-kadang, walaupun rupa mereka tidak menawan, tiada duit yang banyak, mereka dapat menawan gadis-gadis yang sangat cantik dan rupawan! Itulah yang dikatakan daya bau badan yang mampu memikat atau mungkin mereka telah menggunakan kuasa PheRomances Wangian Pemikat Wanita.

Cara menggunakan PheRomonces adalah seperti menggunakan minyak wangi biasa, dengan hanya dititis pada nadi lengan, leher dan pada baju. Perempuan akan secara tidak sedar mengesan pheromones dan mereka akan tiba-tiba tertarik pada bauan pheromances yang ada pada anda sekaligus dapat meningkatkan ransangan yang hebat terhadap bauan ini.





HARGA 

RM80 SAHAJA