Monday, November 10, 2014



Seks adalah satu-satunya keperluan lelaki yang tidak boleh di perolehi diluar rumah. Setiap lelaki inginkan seorang isteri memberi layanan first class terhadap seks.
PESANAN UNTUK ISTERI
Apakah wanita Melayu tidak pandai ? Atau pun, apakah isteri kita tidak pandai ‘ buat seks’ ?
Semuanya itu adalah alasan semata-mata.
Seandainya perempuan Melayu atau isteri kita di rumah pandai melayani kehendak suaminya, saya rasa kehebatan dan kehangatan wanita Melayu akan tersohor dan mengasyikkan.
Disini saya ingin perturunkan beberapa petua yang harus dibaca dan diamalkan oleh setiap orang yang bergelar - wanita Melayu, Isteri dan Perempuan.
Dirumah makan malam lebih awal 1 atau 2 jam sebelum setubuh.
  1. Siapkan Diri anda sekurang-kurangnya satu jam sebelum hubungan kelamin dengan mandi,berus gigi, cuci mulut dan cuci faraj dan pakai pakaian seksi yang nipis dan menghairahkan serta pakai sedikit bauan halus dan lembut.
  2. Goda Suami: Godalah suami anda sebaik mungkin dengan duduk disisi suami. Jika suami kelihatan malas, usik dia sehingga menaikkan berahi dengan aksi-aski menarik anda, katakan;’ kononnya seperti perempuan siam’. Apa salahnya kan ini suami anda yang sah dan perkara yang anda lakukan ini adalah halal dan sunnat !
  3. Jangan sekali-kali menanti pelukan suami anda. Anda adalah seorang isteri, seorang wanita yang harus mengoda suami anda. Anda harus memberi semua yang terbaik yang ada pada diri anda untuk suami anda, anda mahu suami sentiasa ingat dan sayangkan anda.
Nah ! lakukan apa saja yang anda fikir dapat mengoda suami anda, lakukan sekarang, jangan biarkan perempuan lain mencuri pandangan suami anda !
Jangan malu, Jangan takut dan jangan Malas. Itu semua adalah nasihat syaitan.
Kalau dia masih duduk di kerusi, anda himpitkan diri anda dekat-dekat dia, usik kemaluan dia, kalau dia angkat tangan anda ketepi, anda himpitkan dia kuat-kuat, jika dia masih tidak respon, bisikkan pelahan-lahan ditelinganya untuk ke kamar, lihat TV di kamar dan jika dia masih gagal untuk bangun, pelahan-lahan tarikkan tangannya dan letakkan tangannya ke faraj anda.
Tidak dinafikan ada lelaki liat ‘buat seks’ dengan isteri namun anda harus bersabar, kerana kadang-kadang ’suami’ anda ini sememangnya ‘tidak ganas’ dan ‘dianggap ’suami berjurus’- bersabarlah.
PESANAN UNTUK SUAMI
Cara Yang sesuai Untuk Jimak Isteri
Setiap kali melakukan hubungan badan dengan suami-isteri beberapa adab harus diikuti:
Pesanan Untuk Kedua-dua Suami Isteri Sebelum , Sewaktu dan Selepas Jimak
Fakta No.1 
- Bersopan santun
- Isteri pakailah pakaian nipis, supaya nampak ghairah.
- Pakailah bau-bauan yang lembut untuk suami dan isteri.
- Jika ada, musik yang lembut dan halus memang digalakkan.
Fakta No. 2 
Mandi bersama-sama sebelum berhubungan agar bersih dan segar. Bercumbu-cumbuan sebelum jimak adalah digalakkan.
Fakta No.3 
Gomollah seluruh tubuh isteri terutamanya tempat-tempat ransangan dan sensitif bagi wanita seperti payudara dan kawasan luar faraj. Bila sudah kemuncak, masukkan zakar pelahan-lahan ke dalam faraj dan layarilah nikmat yang Tuhan anugerahkan kepada kita dengan baik dan sopan.
Jangan sekali-kali gopoh-gapah dalam melakukan hubungan badan, kerana ini akan menyebabkan cepat terpancutnya air mani atau dikenali sebagai pancutan pramasa.
Kalau anda pelahankan sedikit seni tusukan zakar, maka anda dapati, anda dapat bertahan lebih lama dalam melayari hubungan batin dengan isteri anda dengan baik dan sempurna.
Sekiranya anda terlampau cepat keluar air mani atau pancutan pramatangga, maka kita ada ubat untuk mengatasinya. Jangan risau, ikhtiarlah segera, jangan menunggu.
Fakta No4
Sekiranya air mani sudah terpancut, JANGAN sekali-kali biarkan isteri anda terkapai-kapai dan kecewa kerana kebiasaannya orang perempuan memang payah untuk sampai kemuncak syahwat.
Maka rangsanglah isteri anda sehingga beliau mencapai kepuasan.
Jangan sekali-kali terus tidur selepas jimak. Ini satu cara yang salah!
Fakta No.5
Tukarlah posisi berjimak, agar anda merasa kenikmatan yang lebih. Kadang-kadang jika anda melakukan posisi yang sama sahaja, kenikmatan seks anda mungkin akan menurun, dan anda tidak menghayati betul-betul sunnah Rasullullah, dimana beliau menyatakan bahawa ‘isteri kamu itu diibaratkan sebagai taman, maka gaulilah ia sebaik mungkin’
Fakta ke 6
Gaulilah isteri kamu secara sopan, isteri kamu bukanlah pelacur yang harus dibuat bermacam-macam karenah kamu yang kurang sopan. Baikilah tingkah laku kamu secara sopan dan lemah lembut.