Monday, November 10, 2014


VigRX  Plus USA



VIGRX PLUS TERBUKTI SECARA KLINIKAL. FORMULANYA MENDAPAT KELULUSAN DOKTOR DAN MEMBERI ANDA :

Lebih Besar, Lebih Panjang, Lebih Keras, Lebih Tahan Lama
Meningkatkan Stamina Seksual Dan Nafsu Seks
Lebih POWER , Kepuasan Seks Hebat


TANPA KESAN SAMPINGAN. BAHAN2 ADALAH 100% HERBA SEMULAJADI YANG TIADA DI MSIA. 

Terkini, kami menambah satu bahan utama, Bioperene® yang melalui US Clinical Studies telah terbukti untuk meningkatkan kadar penyerapan zat nutrien. Bermakna zat2 herba Vigrx akan dapat diserap dengan lebih baik oleh badan anda. 


Leading Edge Health telah menghasilkan VigRX Plus, pil pembesaran dan pemanjangan terbaik dunia dan membantu ramai lelaki daripada keresahan saiz zakar yang tidak cukup.


Bagaimana Vigrx Bertindak

Zakar mempunyai dua pasang silinder yang dipanggil Corpora Cavernosa yang apabila terangsang akan dipenuhi dengan darah yang mengeraskan zakar anda.

Keupayaan Corpora Cavernosa diisi dengan darah semasa terangsang menentukan panjang dan ketebalan, dan fungsi ini boleh berkurangan apabila umur meningkat.

Melalui ujian klinikal ahli sains mendapati bahawa tisu zakar Corpora Cavernosa akan meningkatkan keupayaan dan berfungsi dengan lebih berkesan apabila terdedah dengan ramuan semula jadi. 

Dengan kajian itu, kami menghasilkan VigRX, yang merupakan ramuan semulajadi berkualiti tinggi dalam sukatan yang tepat yang akan menghasilkan peningkatan saiz zakar dengan maksimum.

Bioperine® membuatkan VigRX lebih berkesan dan menghasilkan jenama VigRX Plus!.

TIADA PRODUK YANG DAPAT MENANDINGI HASIL POSITIF FORMULA CANGGIH VIGRX PLUS INI.
TIADA KESAN SAMPINGAN


KANDUNGAN VigRX PLUS


BAHAN2

Bioperine® (Piper Nigrum L)
Kajian klinikal di USA menunjukkan Bioperine® dengan selamat meningkatkan kadar penyerapan nutrien. Dengan kata lain, Bioperine® membuatkan makanan tambahan yang kita ambil bertindakbalas lebih baik dan efisien.

Damiana (Turnera aphrodisiaca)
Damiana telah digunakan di Amerika Tengah & Selatan sebagai afrodisiak. Ia telah lama terbukti untuk tingkatkan stamina seksual, meningkatkan kekerasan dan meningkatkan kepuasan seks. 

Puncture Vine. (Tribulus Terrestris)
Tribulus Terrestris telah digunakan dalam Eropah untuk beribu tahun sebagai satu kaedah merawat masalah seks dan meningkatkan keberahian. Tiada kesan sampingan dalam sejarah penggunaannya. Kajian klinikal di Bulgaria dalam awal 80an menunjukkan ia berkesan meningkatkan fungsi erektil. Ia telah didapati untuk meningkatkan tahap hormon luteinising (LH) seterusnya meningkatkan tahap testosteron dalam badan. 
Penggunaannya telah diterima oleh masyarakat perubatan Eropah. Terkini, ia telah digunakan di Amerika Utara dan atlet-atlet telah mendapati keuapayaan Tribulus Terrestris untuk meningkatkan kekuatan mereka dan stamina.

Epimedium Leaf Extract. (Epimedium Sagittatum)

Juga dikenali sebagai "Horny Goat Weed", Epimedium telah digunakan sejak beribu tahun sebagai perangsang libido.

Penyelidikan perubatan telah menemui bahan aktif ialah icariin. Icariin digunakan untuk meningkatkan fungsi erektil. Satu lagi kesan Epimedium ialah membenarkan lebih banyak darah untuk mengalir kedalam zakar. 

Doktor perubatan melaporkan Epimedium boleh meningkatkan libido & fungsi erektil, memulihkan tenaga seks dan meningkatkan sensasi. Secara saintifik, Epimedium membolehkan testosteron, yang secara semula jadi meningkatkan nafsu seks dan ketahanan. 

Ginkgo Leaf (Ginkgo biloba)

Gingko telah terbukti sebagai makanan tambahan untuk kecergasan mental, meningkatkan tahap kecergasan, kesihatan peredaran dan saluran darah. 

Seperti Cuscuta, Gingko Biloba meningkatkan peredaran darah vaskular seterusnya meningkatkan tahap ereksi. Kajian menunjukkan Gingko biloba bekerja dengan membolehkan pengenduran otot lembut dalam cavernosum korpus. Dalam masa 30tahun, lebih daripada 300 kajian telah memberi bukti klinikal Ginkgo mencegah dan memanfaatkan banyak masalah dalam badan. 

Gingko memperbaiki peredaran darah keseluruhan, pengoksidaan, dan meningkatkan aliran darah dalam zakar untuk meningkatkan fungsi seksual dan lebih keras. 

Asian Red Ginseng (Panax Ginseng)

Penggunaan Ginseng secara tradisional ialah untuk mengatasi lemah badan dan memberi tenaga tambahan. 

Bahan utama Ginseng ialah ginsenosida, yang menyalurkan aliran darah untuk otak dan zakar dan boleh membina darah dan sperma. Saintis Rusia telah melaporkan Ginseng merangsang kegiatan mental dan fizikal, menambah prestasi sukan dan memberi kesan positif pada kelenjar-kelenjar seks. 

Digunakan untuk merawat mati pucuk, Ginseng menormalkan tekanan darah sambil meremajakan dan menggiatkan semula badan. 

Saw Palmetto Berry (Fructus Serenoae).

Buah beri Palmetto telah lama dikenali sebagai pengaruh seksual dan agen afrodisia.

Saw Palmetto bertindak untuk menghalang testosteron daripada ditukar kepada dihidrotestosteron, iaitu hormon yang dikatakan menyebabkan sel-sel prostat membesar yang menyebabkan prostat membesar.

Kesan-kesan Saw Palmetto merupakan mekanisme berganda. Satu mekanisme ialah ia relaxkan tisu otot lembut mengakibatkan aliran darah yang meningkat. Saw Palmetto juga menghalang kegiatan androgen dan receptor estrogen dan mungkin bermanfaat untuk lelaki & wanita dalam mengimbangi hormon-hormon. Disebabkan oleh kesan hormonnya, Saw Palmetto boleh membantu tiroid dalam mengatur perkembangan seksual dan menormalkan kegiatan kelenjar-kelenjar dan organ-organ itu. 

MUIRA PAUMA BARK EXTRACT (PTYCHOPETALUM OLACOIDES)

Muira Pauma diguna bagi memulihkan seksual lelaki dan untuk meningkatkan keinginan seks dan potensi lelaki.

Dr Jacques Waynberg, di Institute Sexology di Paris, Perancis, melakukan satu kajian terhadap 262 orang lelaki yang mengadu kekurangan keinginan seks, atau ketidakupayaan untuk mengekalkan atau mencapai ereksi. Keputusan menunjukkan 62% lelaki dengan kekurangan libido mendapat faedah. 51% lelaki yang mempunyai masalah-masalah ereksi juga memberi tindakbalas.

CATUABA BARK EXTRACT (ERYTHROXYLUM CATUABA)

Penggunaan tradisional ubat herba ini sudah terkenal. Ramai menyatakan ia paling terkenal antara semua tumbuh-tumbuhan afrodisiak di Brazil. Amalan kulit Catuaba dalam satu tempoh masa akan mendorong kepada mimpi syahwat, yang kemudiannya diikuti dengan peningkatan libido.

Kajian perubatan telah menunjukkan selain mempunyai ciri-ciri antibakteria dan antivirus, ia membesarkan urat darah. Menurut Dr Meira Penna, Catuaba berfungsi sebagai satu perangsang sistem saraf, terutama apabila seorang menghadapi masalah mati pucuk. 

Ia boleh menguatkan sistem saraf. Keupayaan umumnya memberi kekuatan dan melegakan keletihan. 

Hawthorn Berry (Fructus Crataegi)

Pokok Hawthorn kaya dalam bioflavonoids, yang merelaxkan dan membesarkan arteri. Sebatian-sebatian ini ialah antioksidan yang kuat yang membantu meningkatkan aliran darah dan oksigen untuk jantung. Ini mengurangkan kerja dikehendaki oleh jantung untuk mengedarkan darah, dan bergilir-gilir mengurangkan tekanan darah dan tekanan untuk otot jantung. Bahan-bahan bioflavonoid dalam Hawthorn memberikan kekuatan untuk dinding saluran darah dan melancarkan peredaran darah untuk bahagian-bahagian badan yang lain. Komponen-komponen dalam Hawthorn juga boleh mengurangkan kolesterol dan plak dalam arteri.

Diluluskan secara rasmi untuk penggunaan farmaseutikal di Jerman, kajian kerajaan menunjukkan tumbuhan Hawthorn bebas sepenuhnya daripada kesan sampingan. Kajian Eropah telah menunjukkan Hawthorn meningkatkan aliran darah botani ke jantung dan otak, melindungi jantung dari degupan tidak teratur, menambah kekuatan degupan jantung, dan merendahkan tekanan darah. 

CARA MENGENALPASTI VIGRX ASLI USA



HARGA ISTIMEWA
1 KOTAK (60TABLET
RM270 SAHAJA
PERCUMA POS KESELURUH MALAYSIA