Sunday, November 16, 2014

High Vacuum Pump Memanjang & Membesarkan Zakar


Kini terdapat pelbagai jenis pam vakum zakar di jual di pasaran terutamanya di internet.
Apa tujuan sebenar pam zakar ini? Antara lain ialah untuk mereka yang mengalami masalah mati pucuk dan juga sebagai alat senaman menguatkan dan membesarkan otot zakar. Bagi mereka yang ingin menggunakan pam zakar ini mestilah mempunyai maklumat yang lengkap dari segi cara penggunaan pam zakar ini. Tanpa ilmu akan mengakibatkan kemudaratan kepada kesihatan zakar anda.
Apa itu Pengepam Vakum Zakar?
Silinder berlutsinar, kebiasaannya dari jenis akrilik akan diletakkan disekeliling zakar. Di satu hujung silinder ada hos yang akan disambungkan samada ke pam tangan atau pam elektrik, yang mana ia akan menarik angin keluar dari silinder. Sebaik sahaja angin dikeluarkan dari silinder, zakar akan tertarik ke dalam silinder dan mengarah ke dinding silinder, korpora kavernosa, alat yang menyerupai span yang dipenuhi dengan darah apabila lelaki berahi dan ereksi pun bertambah- menjadikan zakar lebih besar.
Adakah pam tersebut berkesan? Dan berapa lama hasilnya boleh bertahan?
Ini bergantung kepada beberapa faktor. Jangkamasa dan frekuensi anda mengepam, serta saiz yang dicapai semasa anda mengepam. Dengan mengepam setiap hari, berkemungkinan ia boleh mengekalkan penambahan secara berterusan jika anda dapat meluangkan masa yang lebih untuk kerap mengepam. Zakar anda yang agak besar itu akan bertahan sekurang-kurangnya beberapa jam selepas pam. Kebanyakan lelaki mendapati selepas beberapa ketika, penambahan akan menjadi kekal. Ramai pengepam yang telah menggunakan selama beberapa bulan atau bertahun akan berkata mendapat penambahan 2 inci atau lebih. Ada banyak gambar dan kes dokumen orang yang meregang bibir, cuping telinga, leher, maka dengan alasan yang sama, penggunaan pam vakum yang berterusan selama berbulan-bulan ataupun bertahun boleh menghasilkan zakar yang lebih besar.


Nasihat Doktor Pakar Berhubung Pam Vakum

1. Jangan gunakan tekanan yang terlalu kuat, sehingga zakar rasa tidak selesa atau sakit.
2. Jangan gunakan dan membiarkan zakar anda tegang dalam balang melebihi 10 minit. Anda dinasihatkan berhenti dalam 10 minit dan berehat. Tempoh maksima ialah 15 minit.
3. Mulakan sesi pam vakum dengan sesi pemanasan @ warm-up.
4. Mulakan sesi pam vakum dengan urut sehala dan tamatkan latihan dengan urutan sehala dari pangkal hingga hujung zakar untuk 2-3 menit.
5. Pam vakum tidak boleh digunakan oleh pesakit leukimia.
6. Pam vakum boleh digunakan oleh pesakit kencing manis kecuali bagi pesakit yang lukanya lambat sembuh.
7. Pam vakum tidak boleh digunakan ketika mengantuk atau tertidur atau dalam pengaruh alkohol.
Jika anda ikuti langkah-langkah keselamatan ini anda akan berjaya mendapatkan hasil yang menakjubkan dengan cepat dan terhindar dari masalah.

Cara-cara Penggunaan Pam Vakum Yang Betul

Setiap lelaki sentiasa inginkan zakar mereka dalam keadaan sihat dan kuat sebenarnya sangat banyak teknik-teknik untuk membesarkan zakar. Bagaimanapun gunakan cara yang terbukti berkesan secara saintifik dengan menggunakan teknologi moden terbaru yang disahkan oleh doktor pakar sakit tuan. Cara yang disarankan oleh doktor dan pengalaman dari pelakon Playboy.
Kadar Kesukaran: Biasa
Masa Yang Diperlukan: 10 hingga 15 minit
Cara-Caranya:
1. Pemilihan Pam Zakar. Gunakan pam vakum yang di jamin selamat .Pam vakum ini sangat terkenal dan mudah didapati di Malaysia. Ia juga telah diiktiraf oleh doktor antarabangsa. Ia bertindak dengan menyedut hampagas dan menarik darah dari pangkal zakar hingga ke hujungnya. Lalu membesarkan zakar dengan mudah. Kesannya sangat hebat jika anda ikuti langkah-langkah yang diberikan dengan baik dan teliti. Pilihan terbaik ialah High Vacuum Pump.
2. Cukur Bulu Zakar. Cukur jika anda mahu. Ini bukan satu kemestian. Tetapi sesetengah pengguna mendapati dengan mencukur bulu zakar ia mendapat kesan yang lebih baik kerana tiada ruang udara yang terdedah.
3. Regangan. Cuba regangkan zakar anda sepanjang yang boleh menggunakan teknik regangan atau jelquing. Lakukan regangan sekurang-kurangnya selama 1 minit. Regangan mestilah dilakukan ketika zakar dalam keadaan lembik.
4. Warm-UpSesi pemanasan. Ambil tuala kecil rendamkan dalam air suam dan tekapkan di sekitar zakar seperti dicelah kelengkang, paha, perut, buah zakar dan pada zakar itu sendiri. Lakukan untuk 1-2 minit sehingga tuala sejuk. Anda boleh ulang jika ada lebih masa. Sesi warm-up perlu dilakukan jika anda inginkan kesan cepat dan segera. Sesi ini tidak boleh diketepikan. Ia berfungsi sebagai menguatkan pembuluh darah dan otot.
5. Sapuan Minyak. Menggunakan minyak adalah suatu kemestian. Dapatkan minyak yang sesuai untuk zakar. Setelah selesai sesi pemanasan, adalah perlu untuk anda menyapu minyak dari pangkal zakar hingga hujung. Lakukan secara sehala, dan jangan disongsangkan. Sesi ini perlu bagi melancarkan peraliran darah. Minyak juga berkesan untuk menyegarkan pembuluh darah. Fungsi utama minyak  adalah untuk memudahkan anda mengurut zakar. Gunakan minyak yang bagus untuk tenaga batin.
6. Sesi Senaman. Pam zakar anda perlahan-lahan. Pam sehingga zakar anda membesar ketahap anda selesa. Jangan pam sehingga zakar anda terasa sakit. Biarkan zakar anda mengeras dan membesar dalam balang untuk 10 minit. Sekiranya anda terlebih pam dan zakar anda sakit, tekan valve pembuang angin automatik.
7. Kemutan. Ketika zakar anda sedang keras dan tegang dalam balang lakukan senaman kemutan seperti menahan kencing. Kemut sekuat hati 3 saat, lepaskan kemutan 3 saat. Ulang kemutan ini sehingga tempoh senaman anda tamat iaitu dalam masa 10 minit. Kemutan mestilah dilakukan sepanjang sesi senaman.
8. Valve Angin. Jika anda ingin menamatkan sesi latihan. Tekan valve pelepas angin. Zakar anda akan mengecil. Biarkan zakar anda mengecil dan keluarkan dari balang. Jangan paksa zakar anda keluar dari balang ketika dalam keadaan tegang. Biarkan ia mengecil baru keluarkan.
9.Urutan.  Setelah anda keluarkan zakar anda dari balang. Sapukan minyak dan lakukan urutan sehala dari pangkal zakar hingga hujung untuk 2-3 minit.
10. Tamat latihan. Sekiranya anda ingin basuh peralatan ini, gunakanlah sabun anti bakteria dan biarkan ia kering dan simpan di tempat selamat.

Pam Vakum Zakar berguna untuk 4 perkara:

Teknik Mencegah Dari Mati Pucuk:
* Gunakan PAM ZAKAR sekurangnya sebulan sekali untuk mencegah anda dari serangan mati pucuk. Sekiranya anda lakukan sebagai rutin untuk setiap bulan maka zakar anda akan terhindar dari serangan mati pucuk. Ini kerana playboy medical pump mampu melancarkan darah dan dapat membuang lendiran, darah pekat dan angin dalam saluran darah sekitar zakar dengan baik.


HARGA 
RM170