Thursday, November 27, 2014



Minyak Lintah Tapa telah ditapakan selama 40 hari 40 malam di dalam kelapa muda hijau mengikut resipi herba, kitab-kitab lama dan warisan khazanah orang-orang melayu dahulukala. Ianya amat sesuai digunakan kepada mereka yang bermasalah dalam hubungan seksual, ingin menambah nikmat dalam persetubuhan dan juga yang memperbaiki senjata sulit atau zakar bagi besar, panjang, tahan lama, menguatkan zakar, mengatasi masalah cepat pancut dan melancarkan pancutan air mani.
Kebaikan Minyak Lintah Tapa : 
                                                             
Soalan: Berapa lamakah memakai sebelum saya mendapat kesan yang diingini?
Jawapan: Lazimnya, pada kali pertama tuan menggunakannya zakar menjadi lebih keras bila tegang. Ini adalah perubahan awal dan ketara yang tuan nampak pada zakar. Setelah tiga hari memakai, zakar akan lebih cergas/aktif dan bertindak lebih cepat untuk tegang. Perubahan ini bagaimanapun tidak sama pada setiap individu - bergantung pada umur, pemakanan dan tabiat harian.

Soalan: Apakah yang saya akan rasa bila Minyak Lintah Tapa® plus dilumur pada zakar...dan adakah kesan sampingan yang tidak baik?
Jawapan: Tuan akan merasa sedikit panas atau pijar pada zakar  kerana kandungan herba yang terdapat dalam Minyak Lintah Tapa® plus. Bagaimanapun kerana ianya 100% herba, maka tiada kesan sampingan yang tidak baik. Minyak Lintah Tapa® plus telah diuji di makmal SIRIM dan mendapat kelulusan dari Biro Kawalan Farmaseutikal Kebangsaan.
 
Soalan: Bolehkah saya terus bersetubuh setelah memakai Minyak Lintah Tapa® plus?
Jawapan: Adalah lebih bagus jika tuan menunggu sehingga Minyak Lintah Tapa® plus menyerap sepenuhnya kedalam zakar. Lebih kurang 45 minit setelah mengurut. Bagaimanapun tidak menjadi masalah jika tuan terus bersetubuh kerana kandungan Nitric Oxide dan Histamine dalam Minyak Lintah Tapa® plus juga akan memberi kesedapan rangsangan dan nikmat pada wanita bila minyak ini tersentuh dengan kelentit dan juga bibir faraj.

Soalan: Berapa lamakah satu botol Minyak Lintah Tapa® plus boleh digunakan?
JawaPan: Lazimnya, satu botol 60ml boleh diguna untuk 3 minggu apabila dipakai 2-kali sehari. Untuk 40-hari pertama, tuan dinasihatkan menggunanya setiap hari. Setelah itu, tuan boleh memilih untuk mengurut selang sehari sebagai maintenance atau 'penjagaan' kesihatan zakar.
 
Soalan: Bagaimanakah Minyak Lintah Tapa® plus dapat membantu saya mengatasi masalah lemah tenaga batin disamping memperbaiki SAIZ, KETAHANAN dan KEKERASAN zakar saya?
JawaPan: Minyak Lintah Tapa® plus adalah minyak urut 100% herba yang dicipta khusus untuk menguatkan zakar dari luar dan juga dalaman. Ramuan herba terpilih seperti lengkuas, ubi jaga, halia putih dan buah keras adalah antara 18 jenis herba yang digunakan sebagai penaik untuk membangkitkan uratsaraf zakar apabila diurut. Sementara pati minyak lintah yang kaya dengan zat Hirudin, Histamine, Hyaluronidase akan menyerap ke dalam zakar untuk membetulkan urat-urat yang tersumbat (clogging). Ini akan melancarkan semula perjalanan darah dalam pembuloh dan seterusnya membenarkan lebih banyak darah terkumpul di dalamnya apabila zakar tegang. Kesan awal mengguna Minyak Lintah Tapa® plus ialah zakar akan mengembang keras dan lebih tebal setelah diurut.

Soalan: Apakah kebaikan yang saya dapat bila mengguna Minyak Lintah Tapa® plus?
JawaPan: Apabila tuan mengguna Minyak Lintah Tapa® plus dan mengamalkannya selalu, antara kebaikan jangka-panjang ialah:
 lebih banyak darah mengalir ke dalam zakar
 membuat zakar lebih kuat dan lebih keras bila tegang
 urat lebih anjal dan besar, membuat zakar jadi lebih tebal dan panjang
 kekuatan dalaman dan lebih stamina (tahan lama) dalam hubungan seks

Soalan: Bagaimanakah cara mengurut?
JawaPan: Satu risalah mengurut yang lengkap disertakan bersama setiap botol Minyak Lintah Tapa® plus. Urutlah dua kali sehari seperti yang diajarkan dalam risalah tersebut. Ianya mudah. Amalkan 40-hari berturut-turut, dan setelah itu tuan boleh menggunakannya selang sehari sebagai penjagaan susulan.
 
Beli Minyak Lintah Tapa Dengan Yakin
-  Minyak Lintah Tapa berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran MAL20013734T
-  Minyak Lintah Tapa dihasilkan dikilang Bumiputera. Produk Halal.

HARGA
RM40